Těhotenství - jak nepřibrat

Těhotěnství - když nechcete kila navíc. Těhotenství - jak nepřibrat - energetické hodnoty potravin. Máte-li nadváhu po těhotenství. Skladba jídelníčku po těhotenství. Těhotenství - jak nepřibrat - podpora rodiny. Nejdůležitější je podpora partnera.

Doporučujeme:

  • Vektor Wellness club- Pardubice - Přijďte si zacvičit a uvolnit se do Wellnes centra Vektor Club v Pardubicích, kde můžete využít nejen nejmodernějších sportovních  aktivit pro Vás, ale i služeb pro těhotné a maminky, pro které centrum připraví speciální program přímo na míru.

Těhotěnství - když nechcete kila navíc

Když kojíte

Pokud plně kojíte, nepokoušejte se o značnou redukci váhy (při hubnutí se do mateřského mléka vyplavují ve zvýšené míře cizorodé látky).
I když během kojení nebudete držet dietu, je známo, že odcházejí z těla tukové zásoby především ze stehen a hýždí. Při kojení se snažte do svého života zapojit spíše pohyb a stravujte se zdravě.

Těhotenství - jak nepřibrat - energetické hodnoty potravin

Zorientujte se v energetických hodnotách potravin, při hubnutí se příjem pohybuje mezi 4 - 6 000 kJ, záleží na vaší kondici a metabolismu. Pokud plně kojíte nesnižujte energetický příjem.
Doporučuje se naopak energetický příjem zvýšit zhruba o 1500 kJ na den.

Máte-li nadváhu po těhotenství

Pokud máte nadváhu, dietu zařadit můžete, ale musí obsahovat všechny základní živiny ve vhodném poměru. Můžete zůstat při kojení u množství jídla, na které jste byla zvyklá dříve. Jen si dejte pozor, abyste nehubla více než kilo za týden.
Hlídejte si příjem vápníku (při kojení se doporučuje 1200 mg za den). Můžete užívat i doplňky vápníku, konzumujete-li málo mléčných výrobků.

Skladba jídelníčku po těhotenství

Omezte potraviny, které Vám poskytují pouze prázdné kilojouly - potraviny bohaté na cukry, potraviny bohaté na tuky (především živočišné) a samozřejmě alkohol. Při kojení omezte i kofein.
Zvyšte přísun zeleniny, vlákniny, konzumujte nízkoenergetické potraviny a denně vypijte alespoň 3 litry tekutin.

Těhotenství - jak nepřibrat - podpora rodiny

Znáte to, uložíte dítě a máte chvilku klidu. Vyhněte se situacím, které vás provokují k jídlu, i když nemáte hlad. Neřeste jídlem stres, nedojídejte zbytky a nezvyšujte si chroupáním chipsů pohodu u televize.
Přemýšlejte, jak z kalorických bomb udělat jídla méně energetická.

Nejdůležitější je podpora partnera

Zkuste si vyčlenit jeden den pro sebe, kdy si péči o dítě vyměníte. Zajděte si na kosmetiku, zacvičit aerobik a posedět s kamarádkami. Je jen na vás jak volného času využijete.
Právě vidina času, kdy děláte jen to co chcete vy, je trikem, který vám pomůže cítit se dobře a budete mít více chuti do shazování kilogramů.

Doporučujeme:

  • Vektor Wellness club- Pardubice - Přijďte si zacvičit a uvolnit se do Wellnes centra Vektor Club v Pardubicích, kde můžete využít nejen nejmodernějších sportovních  aktivit pro Vás, ale i služeb pro těhotné a maminky, pro které centrum připraví speciální program přímo na míru.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id10077 (vitejdoma.cz/rodina#6815)


Přidat komentář